Ήταν ο Χριστός πράγματι Εβραίος;
«Συνηγμένων δε των Φαρισαίων επηρώτησεν αυτούς ο Ιησούς λέγων˙ τι υμίν δοκεί περί του Χριστού; Τίνος υιός έστι; Λέγουσιν αυτώ˙ του Δαυίδ. λέγει αυτοίς πώς ουν Δαυίδ εν Πνεύματι Κύριον αυτόν καλεί λέγων, είπε ο Κύριος τω Κυρίω μου, κάθου εκ δεξιών μου έως αν θω τους εχθρούς σου υποπόδιον των ποδών σου; Ει ουν Δαυίδ καλεί αυτόν Κύριον, πώς υιός αυτού εστί; Και ουδείς εδύνατο αυτώ αποκριθήναι λόγον, ουδέ ετόλμησέ τις απ’ εκείνης της ημέρας επερωτήσαι αυτόν ουκέτι.»(Ματθ. 22, 41-46)
Μεταφραση
''«Ενώ δε ήσαν συναγμένοι οι Φαρισαίοι, τους ερώτησεν ο Ιησούς λέγων˙ Τι ιδέαν έχετε περί του Μεσσίου, που θα αναδειχθή και θα χρισθή τοιούτος υπό αυτόν τον Θεόν; Τίνος απόγονος είναι; Λέγουν εις αυτόν Είναι απόγονος του Δαβίδ.
Λέγει εις αυτούς˙ Πώς λοιπόν ο Δαβίδ εμπνεόμενος από το Άγιον Πνεύμα τον αποκαλεί Κύριον, όταν λέγη: Είπεν ο Κύριος και Θεός εις τον Κύριόν μου Χριστόν˙ Κάθησε επί του θρόνου μου εις τα δεξιά μου, μέχρις ότου θέσω τους εχθρούς σου σαν άλλο υποστήριγμα που θα ακουμπούν και θα πατούν επάνω τα πόδια σου.Εάν λοιπόν ο Δαβίδ τον αποκαλή Κύριον, πώς είναι υιός και απόγονός του;Και κανείς δεν ημπόρεσε να του αποκριθή ούτε λέξιν, ουδέ ετόλμησε κανείς από την ημέραν εκείνην να τον ερωτήση πλέον».Ομολογει ο ιδιος οτι δεν προερχεται απο γενια
Δαυιδ!!!!
Πάμε παρακάτω.....
Καινή Διαθήκη:
23 Καὶ αὐτὸς ἦν ὁ Ἰησοῦς ὡσεὶ ἐτῶν τριάκοντα ἀρχόμενος, ὢν, ὡς ἐνομίζετο, υἱός Ἰωσήφ, τοῦ
Ἠλί, 24 τοῦ Ματθάν, τοῦ Λευΐ, τοῦ Μελχί, τοῦ Ἰωαννᾶ, τοῦ Ἰωσήφ, 25 τοῦ
Ματταθίου, τοῦ Ἀμώς, τοῦ Ναούμ, τοῦ Ἑσλίμ, τοῦ Ναγγαί, 26 τοῦ Μαάθ, τοῦ
Ματταθίου τοῦ Σεμεΰ, τοῦ Ἰωσήφ, τοῦ Ἰωδᾶ, 27 τοῦ Ἰωαννάν, τοῦ Ρησᾶ, τοῦ
Ζοροβάβελ, τοῦ Σαλαθιήλ, τοῦ Νηρί, 28 τοῦ Μελχί, τοῦ Ἀδδί, τοῦ Κωσάμ,
τοῦ Ἐλμωδάμ, τοῦ Ἢρ, 29 τοῦ Ἰωσῆ, τοῦ Ἐλιέζερ, τοῦ Ἰωρείμ, τοῦ Ματθάτ,
τοῦ Λευΐ, 30 τοῦ Συμεών, τοῦ Ἰούδα, τοῦ Ἰωσήφ, τοῦ Ἰωνᾶ, τοῦ Ἐλιακείμ,
31 τοῦ Μελεᾶ, τοῦ Μαϊνάν, τοῦ Ματταθᾶ, τοῦ Νάθαν, τοῦ Δαυΐδ, 32 τοῦ
Ἰεσσαί, τοῦ Ὠβήδ, τοῦ Βοόζ, τοῦ Σαλμών, τοῦ Ναασσών, 33 τοῦ Ἀμιναδάβ,
τοῦ Ἀράμ, τοῦ Ἰωράμ, τοῦ Ἑσρώμ, τοῦ Φαρές, τοῦ Ἰούδα, 34 τοῦ Ἰακώβ, τοῦ
Ἰσαάκ, τοῦ Ἀβραάμ, τοῦ Θάρα, τοῦ Ναχώρ, 35 τοῦ Σερούχ, τοῦ Ραγαῦ, τοῦ
Φάλεκ, τοῦ Ἔβερ, τοῦ Σαλᾶ, 36 τοῦ Καϊνάν, τοῦ Ἀρφαξάδ, τοῦ Σήμ, τοῦ Νῶε,
τοῦ Λάμεχ, 37 τοῦ Μαθουσάλα, τοῦ Ἑνώχ, τοῦ Ἰάρεδ, τοῦ Μαλελεήλ, τοῦ
Καϊνάν, 38 τοῦ Ἐνώς, τοῦ Σήθ, τοῦ Ἀδάμ, τοῦ Θεοῦ.
ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ 3.23-38
ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ 3.23-38
Εδώ στη Καινή Διαθήκη έχει τίτλο : Η γενεαλογία του Ιησού [ κατά Λουκά ] και λέει : Αυτός ήταν ο Ιησούς που ξεκίνησε το έργο του στα τριάντα και όπως νόμιζαν ήταν Υιός του Ιωσήφ...και συνεχίζει να αναφέρει το γενεαλογικό δέντρο όχι του Ιησού ....αλλά του Ιωσήφ!(που δεν είναι ο πατέρας του Ιησού χριστού) Επομένως ο Λουκάς λέει ξεκάθαρα : ότι νόμιζαν πως προέρχεται από τον Ιωσήφ (=άρα δεν ήταν όπως νόμιζαν)
Δεύτερο Συμπέρασμα : Είναι προφανές ότι ο Λουκάς μας ενημερώνει πως λανθασμένα νόμιζαν ότι ήταν Υιός του Ιωσήφ [ αφού ήταν Υιός του Θεού ] .... και φυσικά δεν πρόκειται για το γενεαλογικό δέντρο της Παναγίας κανένα από τα δύο. Όσο αναφορά τις διαφορές στα ονόματα είναι επειδή οι δύο Ευαγγελιστές τα πήραν ο ένας αντίστροφα από τον άλλο(ο ένας ξεκίνησε από τον πρόγονος και έφτασε στον απόγονο ενώ ο άλλος ξεκίνησε από τον απόγονο για να φτάσει στον απόγονο) και όπου διαφέρουν τα ονόματα είναι εξ αιτίας του ανδραδελφικού νόμου... (αν πέθαινε ο γενετικός πατέρα τότε αυτομάτως γινόταν πατέρας ο αδελφός του και έπαιρνε τη γυναίκα του ) γιαυτό υπάρχουν κάποιες διαφορές στο γενεαλογικό δέντρο του Ιωσήφ. Αλλά εμάς μας ενδιαφέρει ... .. της Παναγίας Μαρίας!Ἐκ τοῦ Κεφαλαίου 5 τοῦ 3ου Μέρους τῆς Ἱστορίας τῆς Νεωτέρας Ἑλλάδος παραθέτω ἐν συνεχείᾳ τὴν ἀναφοράν εἰς τὴν Ἑλληνικότητα τῆς καταγωγῆς τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.
Ἡ Ἑλληνικότης τῆς καταγωγῆς τῆς Παναγίας Μαρίας καὶ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.
Τὸ θέμα τῆς ὑπάρξεως Ἑλληνισμοῦ σὲ ὅλον τὸν Κόσμο, κυρίως ὅμως στὴν περιοχή γύρω ἀπὸ τὴν Μεσόγειο Θάλασσα, εἶναι ἕνα θέμα ποὺ ἐνῷ εἶναι σχεδόν ὀφθαλμοφανές, ἐν τούτοις οἱ ἐχθροί τοῦ Ἑλληνισμοῦ τὸ ἀμφισβητοῦν καὶ τὸ νοθεύουν, μὲ μίαν ἀξιοθαύμαστη ἐπιμονή καὶ σταθερότητα, καὶ μὲ μίαν πολυποίκιλτη χρήση τοῦ ψέμματος.
Ἡ νοθεία ἔγκειται στὸ νὰ ἰσχυρίζονται (πάντοτε «ἐπιστημονικά», ἄλλοτε μὲ τὴν «ἐπιστημονικὴ» τους γνώση ἤ γνώμη καὶ ἄλλοτε μὲ τὴν «ἐπιστημονικώτερη» «ἔλλειψη <=ἐξαφάνιση ἤ σκόπιμη ἀπόκρυψη> ἐπαρκῶν στοιχείων ποὺ νὰ ἀποδεικνύουν») ὅτι τὸ ἀρχικὸ ἀλφάβητο δὲν ἦταν Ἑλληνικό, ὅτι πολλά ἀρχαῖα μνημεῖα δὲν εἶναι Ἑλληνικά, π.χ. τὸ Στόουνχετζ δὲν εἶναι ὁ ναός τοῦ Ἀπόλλωνος ποὺ ἀναφέρει ὁ Ἡσίοδος ὅτι κατέβαινε ἡ σελήνη στὴ γῆ, ὅτι πολλοὶ ἀρχαῖοι Ἑλληνικοὶ λαοί δὲν ἦσαν Ἕλληνες, ὅτι ὁ πρῶτος ποὺ πῆγε στὸν «Νέο Κόσμο» ἦταν ὁ Κολόμβος στὴν «Ἀμερική» καὶ ὄχι οἱ Ἕλληνες στὴν «Ἀπειρασία», ὅτι τὸ Λατινικό δὲν ἦταν Ἑλληνικὸ ἀλφάβητο καὶ οἱ Τρῷες καὶ οἱ Λατῖνοι δὲν ἦσαν Ἕλληνες, ὅτι οἱ σύγχρονοι Ἕλληνες δὲν ἔχουν καμμία σχέση μὲ τοὺς Ἀρχαίους, καὶ πολλὰ ἄλλα ἀναλόγως βαρβαρικά, εὐτράπελα καὶ ἑρπετώδη.
Κατάφεραν μάλιστα μὲσα ἀπὸ τὶς Στοές καὶ τὶς μυστικὲς ὑπηρεσίες ποὺ διοικοῦν τὴν Ἑλλάδα, νὰ κρατήσουν τὴν ὅποια γνώση σὲ καταστολή, διώκοντες καὶ ἀφανίζοντες τὴν σωστὴ πληροφόρηση καὶ τοὺς φορεῖς της, καὶ προβάλλοντας μὲσα ἀπὸ τὴν ἐλεγχόμενη «Παιδεία» καὶ τὰ ΜΜΕ, τὰ ψέμματὰ τους ὡς «ἐπιστημονικὴ» ἀλήθεια, ἔτσι ποὺ ἔχουν καταφέρει καὶ τοὺς περισσότερους Ἕλληνες νὰ πιστεύουν ὅτι ἡ Ἱστορία ἀντιστοιχεῖ πράγματι σὲ αὐτὴ τὴ ἀνιστόρητη βεβήλωση καὶ σ’ αὐτὲς τὶς ἱστορικὲς ἀνακρίβειες.
Τὰ ἴδια ἰσχύουν καὶ γιὰ τὴν περίπτωση τῆς Ἰουδαίας καὶ τῆς Παλαιστίνης, ὅπως καὶ γιὰ τὴν Παναγία Μαρία καὶ τὸν Ἰησοῦ Χριστό. Μία ἁπλῆ ματιά στὸν χάρτη τῆς περιοχῆς καθιστᾷ προφανές τὸ γεγονός ὅτι οἱ πλεῖστες τῶν ἐπαρχιῶν καὶ τῶν πόλεων κατοικοῦντο ἀπὸ Ἕλληνες, εἶχαν Ἑλληνικὰ ὀνόματα καὶ συνεπῶς οἱ πλεῖστοι τῶν κατοίκων, ἀκόμη καὶ ὅσοι δὲν ἦσαν Ἕλληνες, ὡμίλουν τὴν Ἑλληνική. Ἐπαρχίες: Φοινίκη, Τραχωνίτης, Γαλιλαία, Δεκάπολις, Σαμάρεια, Ἰουδαία, Περαία, Ἰδουμαία. Πόλεις: Σιδών, Τῦρος, Καισάρεια, Φίλιπποι, Πτολεμαΐς, Τιβεριάς, Σκυθόπολις, Ἀντίπατρις, Ἀριμάθεια, Ἄζωτος, Γάζα, Ἰεριχώ, Ἡρώδειον, Μάχαιρος, Φιλαδέλφεια.
«Τὸ Οὖδας» σημαίνει στὴν Ὁμηρικὴ Ἑλληνική «τὸ ἔδαφος», καὶ Οὐδαῖος–α–ον εἶναι ὁ ἐπὶ τῆς γῆς ἤ ὁ ὑπὸ τὴν γῆν. Μὲ τὴν τοπικὴ προφορά, ἡ λέξις «Ἰουδαῖος» στὴν ἀρχή ἐσήμαινε τὸν ἰθαγενῆ, τὸν αὐτόχθονα (ἤ καὶ τὸν ὑποχθόνιο, ὁ νοῶν νοείτω), στὴν συνέχεια ἀπέκτησε διάσταση ἐθνικῆς ταυτότητας. Οἱ Ἰουδαῖοι ἀπὸ τότε πολεμοῦσαν μὲ τοὺς ἄλλους λαούς ἐκεῖ, καὶ οἱ χειρότεροι ἐχθροί τους ἦσαν οἱ Φιλισταῖοι, οἱ ὁποῖοι ἀναφέρονται πάνω ἀπὸ 250 φορές στὴν Παλαιὰ Διαθήκη νὰ πολεμοῦν ἐναντίον τους.
Στὴν περιοχή τῆς Γαλιλαίας (Γᾶ+λιλαία, Γῆ–ἐπιθυμητή, «λιλαίομαι»=ἐπιθυμῶ) κατοικοῦσαν Φιλισταῖοι ἤ Φιλιστῖνοι, λαός ἐξ ὁρισμοῦ ναυτικὸς (< Φίλοι τῶν Ἱστίων), Ἕλληνες καταγόμενοι κυρίως ἀπὸ τὴν Κρήτη, πρόγονοι τῶν σημερινῶν Παλαιστινίων. Ἡ Ναζαρέτ ἤ Ναζωραία (στὴν τοπικὴ διάλεκτο Νᾶς, ἡ Ναῦς, τὸ πλοῖο, καὶ τὸ «Σ» μεταξὺ δύο φωνηέντων –κυρίως πρὸ δασείας- ἐτρέπετο εἰς «Ζ») ἦταν μὶα πόλη Φιλισταίων τῆς Γαλιλαίας. Οἱ περισσότεροι Φιλισταῖοι ἡττήθηκαν στοὺς πολέμους μὲ τοὺς Ἰουδαίους καὶ προσηλυτίστηκαν ἀπὸ αὐτούς, δηλαδὴ ὑποχρεώθηκαν νὰ ἁσπασθοῦν τὴν θρησκεία τους, φέροντες ὅμως τὴν Ἑλληνικὴ παιδεία, νοοτροπία καὶ εὐσέβεια.
Ἡ λέξη «Μύρα» σημαίνει στὴν Ὁμηρικὴ Ἑλληνική (ἁλ–μύρα, πλημ–μύρα< πλέον μύρα) «Θάλασσα». Τὸ Ὕψιλον πολλὲς φορές ἄλλαζε στὴν Δωρικὴ/Αἰολικὴ διάλεκτο σὲ Ἄλφα. Γιὰ τὸν λόγο αὐτόν οἱ Λατῖνοι (Αἰολεῖς) τὸ ἔλεγαν Μάρα (καὶ τελικά Μάρε). Τὸ ἐπίθετο «μυρία» ἤ «μαρία» τὸ ὁποῖο σήμαινε τὴν θαλασσινή, ἔγινε στὴν περιοχή ἐκείνη κύριο ὄνομα: Μαρία.
Ἡ ἰατρική καὶ ἡ ἴασις, εἶχαν παραγάγει τὸ κύριο ὄνομα «Ἰάσων» καὶ «Ἰασώ». Συνήθης εἶναι ἡ ἀλλαγή τοῦ Ἄλφα σὲ Ἦτα (καὶ ἀντιστρόφως) ἀπὸ διάλεκτο σὲ διάλεκτο, εὐνόητη δὲ ὅταν διαβάζουμε στὸν Ἱπποκράτη περὶ Ἰητρικῆς καὶ πληροφορούμαστε γιὰ τὴν Ἰήσιον Ἀρχήν (ἀρχή τῆς θεραπείας). Τὸ κύριον ὄνομα «Ἰάσων» ἐμφανίζεται στὴν διάλεκτο τῆς Μέσης Ἀνατολῆς ὡς «Ἰησοῦς», καὶ σημαίνει «Θεραπευτής»:
Τυφλοί ἀναβλέπουσι καὶ χωλοί περιπατοῦσι, λεπροί καθαρίζονται καὶ κωφοί ἀκούουσι, νεκροί ἐγείρονται καὶ πτωχοί εὐαγγελίζονται· καὶ μακάριὸς ἐστιν ὃς ἐὰν μὴ σκανδαλισθῇ ἐν ἐμοί. (Ματθ.11:5,6)
Ἡ Ἑλληνικότης τῆς Γαλιλαίας, τῆς Ναζωραίας, τοῦ λαοῦ τῆς περιοχῆς καὶ, βεβαίως, τῆς Παναγίας Μαρίας καὶ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, κρατεῖται κρυμμένη ἐδῶ καὶ δύο χιλιετίες («Ἄβατον») ἀπὸ τὶς Στοές ποὺ ὑπηρετοῦν τὸν Πλοῦτο τῶν «ἀρχόντων», διότι ἐὰν ἀποκαλύπτοταν θὰ ἀποτελοῦσε ἐμπόδιο στὰ σχέδιὰ τους γιὰ ἀποδυνάμωση καὶ ἀφανισμό τοῦ Ἑλληνισμοῦ καὶ, συνεπῶς, βλάβη τοῦ Χριστιανισμοῦ.
Ὁ Χριστιανισμός, ἐκφράζων τὴν Βασιλείαν τοῦ Θεοῦ ἐπὶ τῆς Γῆς, τὴν ἐπανάσταση τοῦ Ἀνθρώπου κατὰ τῆς Κακίας τοῦ Πλούτου, τὴν πίστη τῶν ἀνθρώπων στὸν Θεό καὶ ὄχι στὸ χρῆμα, τὴν ἐνδυνάμωση τῶν Πτωχῶν καὶ τὴν ἐξάλειψη τῆς Πενίας, τὴν ἀπὸ τὴν ἐξάλειψη τῆς Πενίας συνεπαγόμενη ἐξάλειψη τῆς Πλουτοκρατίας (μὲ τὴν σημερινὴ ἔννοια, τῆς Κρατούσας ὁμάδας τῶν Ἀπατεώνων καὶ Ἐγκληματιῶν), ὄχι μὲ ὅπλο τὴν Βία –διότι ἡ Βία εἶναι τὸ ἀγαπημένο τους παιχνίδι καὶ ξέρουν πάντοτε νὰ κερδίζουν– ἀλλὰ μὲ τὴν ὑπεροχή τοῦ ὅπλου τῆς Ἀγάπης, ἡ ὁποία τοὺς εἶναι ξένη, ἄγνωστη, ἀκατανόητη («ἐπιστημονικῶς ἀτεκμηρίωτη») καὶ τοὺς εἶναι ἀδύνατον νὰ τὴν χειρισθοῦν κατὰ τὰ συμφέροντὰ τους, ὑπῆρξε ἐξ ἀρχῆς ὁ πραγματικὸς ἀντίπαλος τῶν Ἀπατεώνων Ἐγκληματιῶν ποὺ «ἄρχουν» (=λυμαίνονται) τὸν Κόσμο.
Χιλιάδες Νεκροὶ Χριστιανοί στὰ Κρεματόρια τῶν Στοῶν τοῦ Μαμωνᾶ, ἀντὶ νὰ μειώνουν τὴν δύναμη τῆς διδασκαλίας τοῦ Θεοῦ, ἐνδυνάμωναν καὶ αὔξαναν τοὺς ὑπολοίπους. Γιὰ νὰ μὴ χάσουν τὸ παιχνίδι, οἱ Ῥωμαϊκὲς Στοές ἔπαψαν τοὺς διωγμούς τῶν Χριστιανῶν, οἱ δὲ Ἑβραϊκὲς Στοές, κυρίως οἱ ἐξ Ἰσπανίας, οἱ ὁποῖες ἐν συνεχείᾳ ἐκυριάρχησαν μὲσα στὴν διοίκηση τοῦ Ῥωμαϊκοῦ κράτους, διέβρωσαν μὲ δικοὺς τους τὴν στελέχωση τῆς Χριστιανικῆς Ἐκκλησίας (ὥριζαν διὰ τοῦ ὄχλου ἐπισκόπους ἀβάπτιστους!), μὲ δικές τους μεθόδους καὶ μὲ δικὰ τους πλαστογραφημένα κείμενα τὴν Χριστιανικὴ διδασκαλία, καὶ ἄρχισαν τὴν συκοφαντικὴ προπαγάνδα καὶ τοὺς διωγμούς ἐναντίον τῶν Ἑλλήνων, καθὼς καὶ τὴν καταστροφή τῶν ἀρχαίων Ἑλληνικῶν μνημείων μὲ δικοὺς τους προβοκάτορες (παράβαλε τώρα τοὺς καλούμενους «μπαχαλάκηδες», ὀργανωμένη δύναμη τῆς μυστικῆς ὑπηρεσίας ντυμένοι «ἀναρχικοί»).
Κανών Ἕβδομος: Γιὰ νὰ μποροῦν οἱ Στοές ποὺ κυβερνοῦν τὸν Κόσμο νὰ ἐπιβάλλουν τὴν πολιτικὴ τους καὶ νὰ πραγματοποιοῦν τοὺς στόχους τους, πρωταρχικὴ τους ἐπιδίωξη ἦταν ἀνέκαθεν, καὶ συνεχίζει νὰ εἶναι, ἡ Διάσπαση, ὁ Διχασμός, ἡ Διαίρεση τοῦ Ἑλληνισμοῦ. Θεμέλιος λίθος στὴν ἐπιτυχία τοῦ ἐγχειρήματὸς τους αὐτοῦ εἶναι ἡ Ἀπόκρυψη (καὶ Νόθευση καὶ Συκοφάντηση) ἀφ’ ἑνὸς τῆς Ταυτίσεως (Φυσικῆς Κληρονομικῆς Συνεχίσεως) τῆς Δελφικῆς Διδασκαλίας μὲ τὴν Χριστιανική, ἀφ’ ἑτέρου τῆς Ἑλληνικῆς Ταυτότητας τῆς Παναγίας Μαρίας καὶ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.
Η Παναγια ΔΕΝ ηταν Εβραια και αυτο αποδυκνυεται και απο πεντε διαφορετικες πηγες που υπαρχουν σε χειρογραφα στο Αγιο Ορος που αναφερουν σαν παππου της τον Βαρπανθηρα!!Επιπλεον ειναι Γαλιλαια ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ και η περιοχη αυτη εκεινη την εποχη ηταν αμιγως ελληνικη τοσο σε πλυθησμο οσο και στα ηθη και εθιμα,οι Ιουδαιοι απο την αλλη δεν συμπαθουσαν τους Γαλιλαιους,γιατι αραγε?
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ........
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου